Har idag varit barnvakt åt världens mysigaste pojkar. Jag älskar deras energi, även om dom ibland kan bli en aning för stissiga. Men idag var dom förvånandsvärt lugna och det kändes bra, för jag hade megasvårt att somna inatt och låg vaken istortsätt hela natten. Antar att det har med att jag saknar min pojkvän att göra, då vi bestämt oss för att vara på olika håll den här veckan och sen mötas upp för att göra något dunderkul tillsammans i helgen.
 
Annars då? Livet rullar på, jag slutade med mina P-piller för typ två veckor sen och känner en smärre förbättring både fysiskt och psykiskt. Jag är gladare, piggare och vill ut och utforska mer. Går just nu och väntar på att arbetsförmedlingen ska höra av sig om en eventuell praktikplats, alltid en början! - Det känns som att livet fått en totalvändning, mina känslor också för den delen, jag är typ nykär i min pojkvän igen och känner mig som ett barn på julafton när jag tänker på honom. ♥

Kommentera

Publiceras ej