Jag menar, ibland kan jag känna att jag hatar min familj och att de ska köra upp något i rumpan, men i slutändan så är de min familj - och jag älskar den oavsett vad! 
 
Idag var jag på kalas hos mitt kusinbarn som fyllde ett år i onsdags. Två av fyra "originalsyskon" var där och vi hade så otroligt trevligt. Jag verkligen älskar att samlas hela gänget, (även om inte alla var med idag) och liksom känna ett stort band gå igenom hela rummet. Jag älskar min släkt och jag hade inte kunnat önska mig någon annan - mina mostrar, mina morbröder och mina kusiner är de absolut bästa som finns och jag älskar dom alla oerhört mycket. Även om vi inte samlas eller träffas så ofta som man egentligen kanske vill så märker man, när man väl träffas, att det finns en stark gemenskap. Det känns så skönt att alltid kunna ha någon att prata med om det skulle vara så, och veta att dom finns där när man behöver dom. 
 
Så med det här inlägget vill jag bara säga, mamma, mostrar och morbröder, kusiner och syskon - Jag älskar er, ni är bäst!
 
 

Kommentera

Publiceras ej