Det här med att driva en hemlig blogg lägger jag ner och välkomnar nu mänskligheten in i mitt liv. 
Här kan ni läsa allt om mig och mitt liv, mina tankar kring vissa saker och ibland varför jag är som jag är. 
 
Till och börja med så ska jag presentera mig ordentligt så jag börjar med något sånt här ---> Jag är Emilia, en 19 årig tjej ifrån Nyköping, Sverige. Jag har sedan i Januari i år varit utskriven ur skolan och skrev istället in mig på arbetsförmedlingen. Där fick jag en plats på ett ställe som heter Iris Hadar och man kan väl säga att det är en social träning inför arbetslivet. Där sitter jag och gör allt ifrån att spela mobilspel till att packa hästgodis och göra träd av ståltråd. 
Jag bor med min pappa och min hund. Min pojkvän är också med på ett hörn men han är fortfarande skriven hemma hos sin mamma och pappa. Jag letar eget boende och hoppas för fullt att jag snart får mitt eget ställe och kan komma till ro. 
 
Jag driver en ständig kamp med mig själv, för att hitta vem jag är och vad jag vill här i livet. 
Även om jag i dagsläget inte vet vem jag är eller vad jag vill, så har jag kommit en bra bit på väg. 
Jag känner mig redo att testa nya saker, något jag för ett år sedan vägrade. Jag tror på framtiden, på ett liv tillsammans med Jesper och våran egna familj. Jag tror på att jag klarar det här, för att jag är stark, för att jag gång på gång reser mig upp när jag faller. Så från och med nu vill jag dela med mig av min värld, vad som händer i mitt liv och vad som snurrar runt i mitt ibland väldigt stökiga huvud. 
 
Följ med mig på min resa igenom livet!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej