Är det något jag inte tycker om så är det när en människa bara kommer hem, förväntar sig att maten är klar, äter när den är klar och sedan går och lägger sig och överlåter allt annat till alla andra. Nu pratar vi om 18:15 någonstans.
 Jag blev arg, och det sa jag till honom. Jag bad honom i över en timme att ta ut hunden, när han fortfarande inte gjort det fick jag göra det själv. Jag bad honom plocka upp grejer från golvet - ingen respons. Tillslut fick jag nog och tog en vattenspruta och sprutade vatten på honom, då blev han förbannad och la sig i ett bad - happ tänkte jag, han ligger ju åtminstone inte o sover. Fyra timmar senare var det dags igen för hunden att gå ut, nu för natten, så jag bad honom ta ut henne men fick till svar " har vi något jävla turschema på det där eller? " 
 
Jag kände vid det här laget att jag kokade över ganska rejält. Han gör det här och tror att han är ok sen? 
Kommer krypandes vid läggdags och tror att han ska få något? Glöm det sa jag bara. 
 
Det som gör mig mest förbannad är att han inte inser själv att det han gör är fel, han gick upp vid fyra imorse och trodde allt var ok och låtsades som om ingenting var fel. - Icke, den här gången vill jag ha en fet jävla ursäkt.
Fortsätter han såhär kommer jag bokstavligen slå hans huvud i väggen..
 
 
Update; Det här handlar alltså inte bara om igår, det har hänt förut också!

Kommentera

Publiceras ej